فرماندار ثلاث باباجانی:

۱۷ اکیب اطفا حریق در سطح شهرستان تشکیل شده است

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۵:۲۴
کد خبر: ۵۶۷۶۵۶
جلسه کمیته اطفاء حریق شهرستان ثلاث باباجانی به ریاست اکبری فرماندار شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اکبری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر از حضور حداکثری مردم شهرستان در انتخابات ببان کرد تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از اطفاء حریق در مناطق صعب العبور فراهم شده است.


اکبری فرماندارشهرستان خاطر نشان کرد در صورت بروز حوادث اداره راه وحمل و نقل جاده ای بلافاصله به ایجاد آتش بر اقدام نماید ودر صورت نیاز شهرداری ها امکانات خود را برای کمک منتقل نمایند.

اکبری خاطر نشان کرد ۱۷ اکیب اطفا حریق در سطح شهرستان تشکیل شده است.

اکبری در پایان افزود با تفاهم نامه اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان با دهیاران و شوراها انشالله از سهلاانگاری عوامل انسانی در وقع آتش سوزی کاسته شود و مردم مسئولیت پذیر ترنسبت به منابع طبیعی شوند.

منصوری ریس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در این جلسه به تشریح اقدامات در مهار آتش سوزی های اتفاق افتاده و نیز وظایف دستگاه های عضو کمیته اطفاء حریق پرداخت.

منصوری در ادامه خاطر نشان کرد هماهنگی های لازم با ائمه جمعه وجماعت در سطح شهرستان انجام شده است و بسته های آموزشی و نیز در روستاها بروشر و تراکت های مربوطه پخش شده است.

منصوری تصریح کرد وسایل مورد نیاز ازجمله بیل ،آتش کوب ،کیسه های حمل آب و کفش صحرایی و …برای اطفا حریق فراهم شده است .

منصوری ریس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در پایان ازبکارگیری ۶نفر دیده بان برای فصل تابستان خبر داد.

در این جلسه اعضای عضو کمیته پیشنهادات و مشکلات را مطرح نمودند و مواردی برای جلوگیری از افزایش منطقه آتش سوزی به تصویب رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز