مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه:

یک‌میلیون و ۴۷۰هزار تن در کرمانشاه سود سهام عدالت می‌گیرند

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۸:۲۸
کد خبر: ۶۶۱۶۴۱
یک‌میلیون و ۴۷۰هزار تن در کرمانشاه سود سهام عدالت می‌گیرند
حدود یک میلیون و 470هزار نفر در کرمانشاه مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند و پرداخت سود به این افراد از 19 دی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: سود این سهام در سه مرحله و تا پایان سال به حساب افراد واریز خواهد شد و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به محل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت فعلا وجود ندارد، این سود فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که طی اطلاعیه‌های قبلی سازمان خصوصی‌سازی به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و مالک سهام عدالت شناخته شدند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: ثبت شماره شبا در سامانه هم از دیگر الزامات واریز سود سهام عدالت به حساب افراد است.

محمدی ادامه داد: سود سهام عدالت برای افرادی که  سهام عدالت آنها کامل و یک میلیون تومان است از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، 150 هزار تومان خواهد بود که در سه مرحله( هر مرحله 50 هزار تومان)  از امروز واریز می‌شود.

وی افزود: برای سایر افراد هم که سهام عدالت آنها حدود 470 هزار تومان است و هنوز تکمیل نشده این سود حدود 75 هزار تومان محاسبه شده و در سه نوبت(هر نوبت 25 هزار تومان) واریز خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: در مورد خرید و فروش سهام عدالت در بورس نیز  تصویب مجلس شورای اسلامی و طی نمودن پروسه قانونی  لازم است که این کار از طرف دولت در حال پیگیری است و  به محض تصویب و ابلاغ به اطلاع سهام‌داران خواهد رسید.

محمدی از مردم خواست اگر سوالی در این زمینه دارند با تلفن مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره 83338-021 و یا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی  www.samanese.ir  در میان بگذارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز