برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور ۲۰ چهره ادبی در کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۹:۱۴
کد خبر: ۶۶۷۰۱۷
برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور ۲۰ چهره ادبی در کرمانشاه
مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی شعر فجر ایران امروز 4 بهمن 139 با حضور 20 چهره ادبی کشور در تالار انتظار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پریسا محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: افتتاحیه این جشنواره امسال به دلیل استقبال شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب و با رایزنی‌های انجام شده با اساتید و مدیران مربوطه برای نخستین بار در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم بیش از 10 نفر از اساتید کشوری و 10 نفر از چهره‌های ادبی و اجرایی بنیاد شعر و ادبیات ایران حضور خواهند داشت .

معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: از شاعران ملی برجسته از جمله محمدعلی بهمنی، پرویز بیگی، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، جواد محقق، علیرضا قزوه، محمود اکرامی‌فر، محمدکاظم کاظمی، محمدجواد محبت و بیژن ارژن برای شرکت در جشنواره دعوت کرده‌ایم.

محمدی ادامه داد: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای ادبی کرمانشاه به جهت داشتن پیشینه نامداران بزرگ کرمانشاه و برای تبدیل شدن کرمانشاه به عنوان مرکز شعر و ادب پارسی و فولکور، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: جایگاه کرمانشاه در شعر و ادبیات ایران بی‌بدیل است .

معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: متصدیان فرهنگ و هنر وظیفه بالا بردن شأن و جایگاه ادب و هنر و فرهنگ استان کرمانشاه را برعهده دارند.

محمدی ادامه داد: این جشنواره امروز چهارم بهمن‌ ماه در تالار انتظار ساعت 16 برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره شعر فجر در میان سایر جشنواره‌های فجر، جوان‌ترین جشنواره است زیرا شعر فجر دیرتر از سایر جشنواره‌ها تأسیس شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز