زنگ هشدار سامانه «مها» از سرقت طلافروشی جلوگیری کرد/سرقت نافرجام طلافروشی در کرمان

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۵۰۰۰
زنگ هشدار سامانه «مها» از سرقت طلافروشی جلوگیری کرد/سرقت نافرجام طلافروشی در کرمان
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: «با به صدا در آمدن زنگ هشدار سامانه مها و حضور به‌موقع پلیس از سرقت طلافروشی در محدوده‌ی میدان ارگ شهر کرمان جلوگیری شد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ علی‌رضا پریور در تشریح این خبر بیان کرد: «یکی از موارد مورد تاکید در حوزه‌ی پیشگیری از سرقت، نصب سامانه مها در اماکن عمومی، تجاری و شخصی است که از طریق آن هرگونه ورود به اماکن دارای این سامانه به مرکز هشدار الکترونیک پلیس منعکس و بلافاصله نزدیک‌ترین واحد گشت به محل اعزام می‌شود».

وی افزود: «در همین رابطه در پی ورود یک سارق به یکی از مغازه‌های طلافروشی محدوده‌ی میدان ارگ شهر کرمان، زنگ هشدار سامانه مها توسط صاحب مغازه به صدا درآمد و ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی با حضور ضربتی در این مغازه موفق شدند سارق را قبل از اقدام به سرقت و فرار دستگیر کنند».

رئیس پلیس پیشگیری با اشاره به استقرار مرکز این سامانه در چهارراه ابوحامد شهر کرمان اضافه کرد: «نصب این سامانه در واحدهای صنفی و تجاری به‌منزله‌ی دسترسی سریع صاحب مغازه به زنگ هشداری است که با نواختن آن، نزدیکترین واحد گشت انتظامی از طریق مرکز هشدار الکترونیک به محل اعزام می‌شود».

وی افزود: «از اصناف، کسبه و بازاریان به ویژه صنف طلافروشان و دیگر شهروندان می‌خواهیم اماکن تجاری و صنفی خود را به این سامانه مجهز و به نحو موثری از وقوع سرقت و دیگر جرایم پیشگیری کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز