معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

سیاست‌های جمعیتی باید با شتاب بیشتری پیگیری و اجرا شوند

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۵۴۳۳
سیاست‌های جمعیتی باید با شتاب بیشتری پیگیری و اجرا شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید بر این نکته که سیاستهای جمعیتی باید با شتاب بیشتری پیگیری و اجرا شوند، گفت: جمعیت، مهمترین عامل در توسعه کمی و کیفی کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در جلسه مشترک شورای راهبردی جمعیت و شورای ثبت احوال استان، جمعیت را مهم ترین عامل در توسعه کمی و کیفی کشور دانست و گفت: سیاست های کلی جمعیت نیز از سوی رهبر معظم انقلاب تعریف شده اند و روند اجرای آن هم مشخص است. وی افزود: در این سیاست ها به ابعاد مختلف افزایش جمعیت از جمله فرزندآوری، تسهیل امر ازدواج، ترویج سبک زندگی اسلامی، تکریم سالمندان و غیره کاملا توجه شده که اجرای مستمر و به هنگام آنها مورد تاکید است.

دکتر بصیری با بیان اینکه اجرای سیاستهای جمعیتی به دلایل مختلف با کندی پیش رفته است، گفت: باید آسیب شناسی در این خصوص صورت گرفته و موارد اشکال برای تدوین برنامه های جمعیتی به کار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین گفت: جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز پیشخوان دولت برای کارت هوشمند ملی باید طی فرصت زمانی بیشتر به این مسله پرداخته شود.

وی تسهیل در امر اجرای کارها و کاهش میزان نیاز مراجعات مردمی با توجه به ضرورت فاصله گذاری فیزیکی در راستای مقابله با کرونا ویروس را مورد تاکید قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز