در پی شیوع گسترده کرونا؛

ماسک و دستکش در ادارات جیرفت اجباری شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۹۷۸۵
ماسک و دستکش در ادارات جیرفت اجباری شد
فرماندار جیرفت گفت: روند کرونا در جنوب استان کرمان همچنان افزایشی است و در این شرایط، در جیرفت، تصمیماتی برای کنترل بیماری گرفته شده است. از جمله اینکه، استفاده از ماسک و دستکش در ادارات این شهرستان الزامی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوذر عطاپور وزیری در این‌باره اظهار داشت: «با توجه به روند صعودی مبتلایان به کرونا در شهرستان، همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تا اطلاع ثانوی با یک سوم کارکنان فعالیت می‌کنند».

 فرماندار جیرفت ضمن تاکید بر رعایت هشدارهای بهداشتی توسط مردم و کارکنان دولتی در جنوب استان کرمان افزود: «کلیه‌ی کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت ملزم به استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی در محیط کار هستند».

وی از نظارت جدی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه جاری با توجه به حضور مردم در مناطق ییلاقی و گردشگری شهرستان جیرفت خبر داد و اظهار کرد: «مرکز بهداشت شهرستان با همکاری بخشداری‌ها تیم‌هایی در سه منطقه جبالبارز، دلفارد و ساردوئیه مستقر خواهند کرد».

فرماندار جیرفت گفت: «متولیان امر بهداشت و همه نهادها در تعطیلات پیش رو نسبت به نظارت بر بازار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی مراکز عمومی با همه توان و امکانات وارد عمل خواهند شد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز