تقدیر مدیر کل میراث فرهنگی استان از مدیران باشگاه گل گهر

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۷:۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۵۵۸۸
تقدیر مدیر کل میراث فرهنگی استان از مدیران باشگاه گل گهر
در آیین بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از مدیر عامل و معاونت فرهنگی باشگاه گل گهر به پاس حمایت از صنایع دستی سیرجان بویژه گلیم شیریکی پیچ تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از محمد جواهری مدیرعامل باشگاه و ابوذر حلوایی معاون فرهنگی باشگاه تجلیل کرد.

از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی، تقدیر از تعدادی از گلیم بافان مستعد شهرستان و عقد تفاهم نامه بین باشگاه گل گهر و دبیر خانه شهر جهانی گلیم بود.

همچنین در این برنامه پیراهن تیم فوتبال گل گهر منقش به شعار «سیرجان شهر جهانی گلیم» جهت اهدا به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مدیرکل میراث استان کرمان تحویل داده شد.

در آیین بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی از محمدعلی شاهمرادی، بافنده کم‌شنوا و دارای رتبه اول کشوری در رشته گلیم بافی از روستای ایزداباد، زهرا رجایی، که از قدرت شنوایی و تکلم برخوردار نیست بافنده نمونه کشوری از روستای دارستان، عاطفه برسان، معلول جسمی و حرکتی، بافنده نمونه از بلورد و خواهران سپیده و فاطمه سالاری از روستای ایزدآباد، گلیم بافان نمونه در زمینه چهره بافی که اخیرا تصویر سردار سلیمانی را بافته بودند تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز