سه حادثه در کرمان/برخورد خودروها با تیرهای چراغ برق

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۳۷۷۶
سه حادثه در کرمان/برخورد خودروها با تیرهای چراغ برق
رئیس سازمان آتش نشانی شهر کرمان از وقوع سه حادثه در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا میرزایی از وقوع ۳ حادثه تصادف در شهر کرمان خبر داد و بیان کرد: بامداد امروز ۱۱ تیرماه در خیابان استقلال شهر کرمان یک دستگاه پژو پارس با تیر برق برخورد کرده و باعث شکسته شدن تیر برق و سقوط بر روی ساختمان مجاور گردید که سبب قطعی برق این منطقه شد.

وی از اعزام سریع تیم‌های آتشنشانی به محل حادثه در راستای جلوگیری از وقوع هر حادثه‌ای به دلیل شکسته شدن تیر برق و برق گرفتگی احتمالی برای شهروندان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه یک مصدوم که در خودرو محبوس شده بود، توسط آتشنشانان نجات یافت و تحویل عوامل اورژانس شد.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از برخورد خودروی دیگری با تیر برق در بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد و عنوان کرد: یک دستگاه خودرو ال ۹۰ مقابل پمپ گاز در بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای با تیر برق برخورد و باعث سقوط تیر برق و قطعی چند ساعته برق این منطقه شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه امروز رخ داد که بلافاصله تیم‌های آتشنشانی برای جلوگیری از وقوع حریق و همچنین حوادث ثانوی دیگر به محل اعزام شدند و با اقدامات ایمنی، از وقوع هر نوع حادثه جلوگیری کردند.

میرزایی با اشاره به حادثه سوم امروز در شهر کرمان اظهار کرد: در ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه امشب نیز در بلوار هوانیروز یک دستگاه پراید از مسیر خارج و با جدول ایمن سازی محل برخورد کرد که تیم‌های آتشنشانی برای جلوگیری از حادثه ثانویه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات لازم را انجام دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز