مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان:

ورزشی‌نویسان مسیر توسعه ورزش را هموار می‌کنند

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۳۹۴۴
ورزشی‌نویسان مسیر توسعه ورزش را هموار می‌کنند
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: در استان کرمان خبرنگاران ورزشی تلاش‌های ارزشمندی در حوزه اطلاع‌رسانی ورزش انجام می‌دهند و با پوشش مناسب رویدادهای مهم، به شکوفایی و توسعه بیشتر ورزش استان کمک کرده‌اند.

محمدرضا نژادحیدری در گفت‌وگو با برنا به مناسبت روز جهانی ورزشی‌نویسان اظهار داشت: روز دوم جولای هر سال "روز خبرنگار ورزشی" فرصتی  مناسب جهت پاسداشت زحمات صادقانه مدیرمسئولان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی است که با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی شادابی و سلامتی را همراه با غرور ملی به ملت بزرگ ایران ارزانی داشته‌اند.

وی افزود: اهالی رسانه در حوزه ورزش، عضو مهمی از جامعه مطبوعاتی هستند که توسعه ورزش را نه تنها در کشور خویش سرعت می بخشند بلکه می‌توانند پرچمدار صلح جهانی باشند.

نژادحیدری با بیان اینکه سرعت پوشش و انعکاس رویدادهای مهم ورزشی قابل تقدیر است و این مهم توسط خبرنگاران ورزشی انجام می‌شود، بیان کرد: ورزشی نویسان با انتشار موفقیت‌های ورزشکاران و همچنین نقد دلسوزانه عملکرد مدیران حوزه ورزش، مسیر توسعه ورزش در ابعاد مختلف را هموار کرده‌اند.

مدیر خانه مطبوعات استان کرمان ادامه داد: در استان کرمان نیز خبرنگاران ورزشی تلاش‌های ارزشمندی در حوزه اطلاع‌رسانی ورزش انجام می‌دهند و با پوشش مناسب رویدادهای مهم، به شکوفایی بیشتر ورزش استان کمک کرده‌اند.

نژادحیدری با تاکید بر مقوله آموزش در دور جدید خانه افزود: رایزنی‌های خوبی هم برای برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه ورزشی‌نویسی انجام داده‌ایم که امیدواریم باعث خیر شود.

وی تاکید کرد: با نهایی شدن مدرسان و نحوه آموزش بزودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز