نایب رئیس هندبال بانوان استان کرمان:

برای توسعه هندبال بانوان برنامه داریم

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۶:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۴۵۶۱
برای توسعه هندبال بانوان برنامه داریم
نایب رئیس هندبال بانوان استان کرمان گفت: ما برای توسعه هندبال بانوان برنامه های خوبی ارائه کرده ایم و در اولین قدم برای کمیته های مختلف هیئت یک دبیر خانم معرفی کرده ایم که بتوانند از ظرفیت بانوان در همه کمیته ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فرزانه علیپور در این خصوص اظهار داشت: ما سعی کرده ایم در همه رویدادهای مختلف هیئت در بخش بانوان نیز حضور داشته باشیم زیرا معتقدیم توانایی بانوان هندبالیست کرمانی در همه رده ها در حد مطلوب است.

علیپور خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه با آموزش و پرورش هم روی استعدادهای بانوان در رشته هندبال تاکید شد و ما تلاش می کنیم تا از استعدادهای درون مدارس برای تیم های استانی استفاده کنیم.

نایب رئیس بانوان هیئت هندبال استان کرمان تصریح کرد: در آخرین رویداد هندبال ساحلی که در بخش بانوان نیز برگزار شد ۴ تیم در رده های سنی نوجوانان حضور داشتند که این امر نشان می دهد در زمینه هندبال ساحلی هم در بخش بانوان فعال و توانمند هستیم.

وی گفت : ازهمین طریق از کمیته ساحلی هیئت و دبیر این کمیته جناب آقای بردسیری ، و داوران عزیز بانوان که در این مدت همواره در همه دیدارها حضور داشته و به ارتقا کیفیت داوری بانوان کمک کرده اند تشکر می کنم. همچنین تشکر ویژه دارم از حاج آقای فتحی موسس مدرسه هوشمند ولی عصر عج ناحیه دو کرمان و آقای پاک بین مدیریت مدرسه که با در اختیار قرار دادن مجموعه خود به برگزاری این مسابقات کمک شایانی نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز