۳۳ رشته به صوت مجازی در کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان تدریس می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۶:۵۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۸۴۳۴
۳۳ رشته به صوت مجازی در کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان تدریس می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های فیزیکی به منظور برگزاری کلاس های آموزشی گفت: ۳۳ رشته به صورت مجازی در کانون‌ پرورشی کرمان تدریس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن روحی در جمع خبرنگاران افزود: شیوع ویروس کرونا فرصتی ایجاد کرد که به اندیشه مجدد در حوزه فعالیت های کانون آن هم به صورت مجازی و از راه دور بپردازیم.

وی با بیان این که راه اندازی کلاس های مجازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح و پیشنهاد ما قبل از شیوع ویروس کرونا بود، تصریح کرد: بعد از شیوع این ویروس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مجازی راه اندازی شد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تصریح کرد: ۶۰ رشته فرهنگی هنری و ادبی بر اساس امکانات مراکز کانون ها و توانمندی مربیان به صورت حضوری در کانون برگزار می شد و اکنون ۳۳رشته به صورت مجازی در سطوح مختلف مقدماتی، متوسط، پیشرفته و تکمیلی برگزار می شود.

وی با تاکید بر این که ویژگی برگزاری مجازی کلاس های کانون پرورش فکری این است که اعضای کانون می توانند از مربیان سایر شهرستان ها و مراکز دیگر نیز در کلاس های آنلاین بهره ببرند.

روحی تصریح کرد: کلاس های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می شود و برخی کلاس های هنری در فضای مجازی امکان برگزاری ندارد.

وی با بیان این که دو اقدام دیگر نیز در فضای مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در حال انجام است، تصریح کرد: کانون در نظر دارد کلاس های مجازی برخی دوره ها را برای والدین و کودکان چهار تا 6 سال برگزار کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به برگزاری دوره های جدید در بخش کلاس های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اشاره کرد و افزود: دوره های مهارت های زندگی از جمله این کلاس هاست که تاثیر خوبی بر روند زندگی افراد می گذارد.

وی گفت: برخی از اعضای کانون استان های دیگر نیز در کلاس کانون پرورش فکری استان کرمان شرکت کرده اند.

روحی اظهار داشت: شیوه ورود به سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق آدرس www.kpf.ir  هست و اعضای کانون می توانند بعد از دریافت کد رهگیری، استان مورد نظر و کلاس های برخط استانی مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در سبد خرید قرار دهند.

وی هزینه برگزاری کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بسیار مناسب ارزیابی و تصریح کرد: ثبت نام کلاس های مجازی کانون از ۱۵ تیر سال جاری آغاز و تا ۲۴ ماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان کرد: کلاس های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرحله نخست و به صورت آزمایشی با ۵۰۰ عضو فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تاکنون افزون 370 نفر در کلاس های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان نام نویسی کرده اند.

چندی قبل نیز بخش مجازی ناشنوایان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی در این مرکز فرهنگی در کرمان به بهره‌برداری رسید.

با راه‌اندازی سامانه مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دوره‌های مجازی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان دارای محدودیت شنوایی برگزار می‌شود.

نخستین دوره این کارگاه‌ها در ۲ رشته «نوشتن خلاق» و «کاردستی» با زبان اشاره برگزار می‌شود و در صورت استقبال مخاطبان تعداد و تنوع این فعالیت‌ها افزایش خواهد یافت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز