پرداخت ۶۵ درصد مالیات استان کرمان از سوی شرکت‌های بزرگ

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۹۵۸۴
پرداخت ۶۵ درصد مالیات استان کرمان از سوی شرکت‌های بزرگ
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از پرداخت ۶۵ درصد مالیات استان کرمان از سوی شرکت‌های بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد سلمانی، با اشاره به اینکه استان کرمان ۱۶ درصد از میانگین کشوری در اظهارنامه مالیاتی جلوتر است، گفت: در حال حاضر چهار درصد از مجموع مالیات استان کرمان از سوی اصناف، ۲۳ درصد از سوی حقوق بگیران، ۶۵ درصد از سوی شرکت‌های بزرگ استانی و ۸ درصد از طریق مالیات بر ارث و سایر منابع پرداخت می‌شود.

او افزود: مهمترین سیاست نظام مالیاتی طی امسال این است که با تکمیل پایگاه اطلاعات مودیان، کشف فرار‌های مالیاتی و شناسایی فعالان اقتصادی فاقد پرونده مالیاتی، درآمد‌های پیش‎بینی شده امسال را محقق و در سالی که رونق تولید در دستور کار ارکان مختلف نظام قرار گرفته، فشار مالیاتی بر مودیان موجود را تعدیل کند.

سلمانی تصریح کرد: از مجموع مالیات‌های دریافتی در استان، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عوارض بوده که به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان بیان داشت: طی پارسال دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات در استان کرمان وصول و به حساب خزانه واریز شد که مطمئنا بیشتر از این مبلغ به استان کرمان وارد شده است.

سلمانی با اشاره به اینکه استان کرمان ۱۶ درصد از میانگین کشوری در اظهارنامه مالیاتی جلوتر است، اظهار کرد: در حال حاضر چهار درصد از مجموع مالیات استان کرمان از سوی اصناف، ۲۳ درصد از سوی حقوق بگیران، ۶۵ درصد از سوی شرکت‌های بزرگ استانی و ۸ درصد از طریق مالیات بر ارث و سایر منابع پرداخت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز