عرضه الکترونیکی نفت سفید و نفت‌گاز در کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۱۳۴۵
عرضه الکترونیکی نفت سفید و نفت‌گاز در کرمان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان از عرضه نفت سفید و نفت‌گاز به دلیل ویروس کرونا از طریق ثبت الکترونیکی در استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدباقر نورالدین درباره فعالیت جایگاه‌های CNG در استان کرمان اظهار داشت: از ابتدای تیرماه عرضه نفت سفید و نفت گاز در استان کرمان صرفا به صورت الکترونیکی بوده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال انتقال این ویروس از طریق کالابرگ‌های کاغذی، دیگر این کالا برگ‌ها صادر نمی‌شود و افراد می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی خود سهیمه نفت و گاز خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند تا ابتدای مهرماه در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی شماره کارت بانکی خود را ثبت کنند افزود: هم اکنون توزیع نفت سفید و نفت گاز در استان کرمان در بستر کارت بانکی است و تمام کسانی که نفت سفید مصرف می‌کنند، میزان سهیمه ماهانه آن‌ها در کارت بانکی خودشان ثبت خواهد شد که با این روش سوء استفاده از کالا برگ‌های کاغذی و دلالی‌های احتمالی ایجاد شده کم و حتی از بین خواهد رفت.

اوافزود: متاسفانه چند روزی برخی از جایگاه‌های سوخت CNG در مرکز استان و چند شهرستان با توجه به مشکلاتی ایجاد شده بین بهره بردار، مالک و شهرداری تعطیل بودند که خوشبختانه با درایت شهرداری‌ها و تعامل با بهره برداران این مشکلات تا حدودی رفع و این جایگاه‌ها در حال حاضر فعال هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان با بیان اینکه در استان کرمان ۷۸ جایگاه فعال CNG وجود دارد بیان داشت: به دلیل مشکلات به وجود آمده ۴ جایگاه در مرکز شهر کرمان و ۴ جایگاه نیز در برخی شهرستان‌های استان تعطیل شده بودند که هم اکنون جایگاه‌های مرکز شهر کرمان دوباره فعال و در مرکز استان کرمان جایگاه CNG تعطیل نداریم و سعی می‌کنیم مشکلات جایگاه داران در برخی از شهرستان‌ها را نیز در اسرع وقت حل کنیم.

نورالدین در پاسخ به این سوال که چرا در برخی از ساعات روز پمپ‌های گاز تعطیل می‌باشند؟ تصریح کرد: طبق قانون خدمات رسانی جایگاه‌های عرضه بنزین و CNG باید به صورت ۲۴ ساعته باشد و اگر این اتفاق (تعطیلی بدون دلیل در برخی از ساعات روز) بیفتد، غیرقانونی بوده و در صورت گزارش با جایگاه داران برخورد خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز