آموزش همگانی کمک‌های اولیه در خانه‌های هلال کرمان

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۳۴۸۷
آموزش همگانی کمک‌های اولیه در خانه‌های هلال کرمان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه‌های هلال سطح استان کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح، در جلسه کمیته اجرایی خانه هلال از اجرای طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه‌های هلال استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد تاب آوری مردم مناطق و محلات در برابر آسیب‌های محیطی، حوادث و سوانح در سراسر استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جذب و تربیت داوطلبان و تیم‌های قدرتمند آموزش دیده از دیگر اهداف این برنامه آموزشی است، افزود: این طرح مبتنی بر نیاز محلی آموزش گروه‌های مختلف جامعه براساس رده سنی و نیازشان در زمینه کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه‌های هلال اجرا می‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه فاز اول این طرح به مدت ۲ ماه و در ۱۲۷ خانه هلال در استان کرمان اجرا می‌شود، بیان کرد: بعد از اتمام این دوره، اعضای آموزش دیده ضمن سازمان دهی در تیم‌های جوانان، امدادگران و داوطلبان، سایر آموزش‌های رسمی جمعیت هلال احمر را می‌بینند و با شرکت در مانور‌های محلی و سایر برنامه‌های مخصوص داوطلبان، آمادگی جامعه را در برابر حوادث و بلایا تقویت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز