مدیر کل آموزش و پرورش استان:

طرح مجازی شهردار مدرسه در مدارس کرمان اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۷۵۷۹
طرح مجازی شهردار مدرسه در مدارس کرمان اجرا می‌شود
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «طرح شهردار مدرسه در مدارس استان به صورت مجازی از بستر شبکه‌ی شاد اجرا می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری‌نسب در دیدار شهردار کرمان با وی در راستای اجرای طرح‌های شهردار مدرسه و شهر دوستدار کودک، از تعامل و همکاری حوزه‌ی شهرداری کرمان با آموزش و پرورش تقدیر کرد.

وی با بیان این‌که خانواده، دوستان، محله و مدرسه، چهار محور ارتباطی مهم و اساسی برای کودکان هستند از انتخاب شهر کرمان به عنوان شهر دوستدار کودک و مدارس استان به عنوان مدارس دوستدار کودک خبر داد و گفت: «طرح شهردار مدرسه در مدارس استان به صورت مجازی از بستر شبکه شاد اجرا می‌شود».

اسکندری‌نسب با اشاره به اجرای طرح شهردار مدرسه در مدارس استان، بیان کرد: «تجربه‌ی مدیریت شهری توسط دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف این طرح است».

وی گفت: «برنامه سواد شهروندی در مدارس استان با آموزش مدیریت شهری، آتش‌نشانی، پسماند و حقوق شهروندی نیز اجرا می‌شود».

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به دوره‌ی کودکی، خاطرنشان کرد: «سرمایه‌گذاری و فرهنگ‌سازی در دوره‌ی کودکی لازمه‌ی تربیت افرادی مطالبه‌گر، پرسش‌گر، خلاق و پویا است».

شهردار کرمان نیز در این دیدار گفت: «از ۱۱۲ شهر متقاضی اجرای طرح دوستدار کودک، ۱۲ شهر به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده‌اند که شهر کرمان یکی از آن‌هاست».

سیدمهران عالم‌زاده با بیان این‌که همه کودکان فرزند ما هستند، خاطرنشان کرد: «تعامل و همکاری آموزش و پرورش نقش موثری در اجرای اثربخشی و موثر این طرح دارد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز