کرمان در صدر فعالیت‌های راهداری کشور

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۶:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۸۶۱۳
کرمان در صدر فعالیت‌های راهداری کشور
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: این اداره‌کل در زمینه پخش آسفالت و بهسازی روکش آسفالت رتبه‌های نخست و در دیگر فعالیت‌ها رتبه‌ ی دوم را در کشور کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدعلی حاج سیدعلیخانی در این خصوص اظهار داشت: استان کرمان طی پارسال موفق شد ۴۳۸ هزار تن آسفالت را در محور‌های مواصلاتی استان پخش کند که این رقم، هشت و ۲ دهم درصد از کل کشور را تشکیل می‌دهد لذا با کسب این امتیاز، کرمان رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.

اوافزود: همچنین در عملکرد بهسازی و روکش آسفالت و عملیات حفاظتی رویه راه‌های شریانی شامل عملیات حفاظتی درزگیری نیز استان کرمان با انجام حدود ۸۰۰ کیلومتر از این عملیات در طول راه‌های مواصلاتی خود در صدر ۳۱ استان کشور قرار گرفت به گونه‌ای که استان بعد از ما یعنی خوزستان که رتبه دوم را کسب کرده ۲۵۰ کیلومتر این فعالیت را انجام داده است.

حاج سیدعلیخانی فعالیت‌های راهداران کرمانی را ستودنی دانست و بیان داشت: کسب رتبه‌های نخست کشوری در حوزه راهداری به سهولت بدست نمی‌آید بلکه این موقعیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی مجموعه راهدارای، اعم از معاونت راهداری، بخش مهندسی و کارشناسی، همچنین تلاش شبانه روزی ۴۰۰ نفر نیروی راهدار است که برای نگهداری و بهسازی شبکه گسترده راه‌های استان کرمان از جان خود مایه می‌گذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز