مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

جشنواره کشوری علمدار«یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرمان برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۷:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۹۷۸۴
جشنواره کشوری علمدار«یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرمان برگزار می شود
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره کشوری علمدار«یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور در کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب با اعلام این خبر صیانت از میراث گرانبهای شهدای والا مقام ، گشترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت،  ارج نهادن به اخلاص، عشق و وفاداری سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی و ترویج مکتب حاج قاسم در مدارس استان را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست و خاطر نشان کرد: تداوم راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اسطوره ملی و انقلابی به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی « پرورش یافته مکتب امام (ره) و مقاومت، ضرورتی انکار ناپذیر در جامعه به ویژه مدارس است.

اسکندری نسب با اشاره به این که «حاج قاسم» سردار مقاومت و ایستادگی، مردانگی، شرف و عزت بود، تصریح کرد: سردار، اسطوره خستگی ناپذیری بود که برای ایرانیان و مسلمانان مایه فخر و مباهات بود، رزمنده دلاور و فرمانده شجاعی بود که نامش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان  این که «حاج قاسم» روحیه و فرهنگ جبهه و جهاد را در کشورهای منطقه گسترش داد بر ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس تاکید کرد.

اسکندری نسب گفت: جشنواره کشوری علمدار«یادواره سردار شهید حاج قاسمی سلیمانی» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور همزمان با سالروز شهادت این شهید والا مقام در کرمان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز