دو جوان نادم و پشیمان ریگانی از قصاص نفس رهایی یافتند

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۵۸۷۵
دو جوان نادم و پشیمان ریگانی از قصاص نفس رهایی یافتند
رییس دادگستری شهرستان ریگان گفت:با ورود شورای حل اختلاف و اقدام خداپسندانه خانواده نیکوکار ریگانی و اعلام رضایت اولیای دم،دو جوان نادم و پشیمان از قصاص نفس رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امین سلطانی زرندی اظهار داشت: یکی از مباحثی که در دین مبین اسلام بر آن تاکید ویژه ای شده است موضوع ایجاد صلح وسازش و اصلاح ذات البین است که قانون گذار نیز برای تحقق این آرمان نهادهای متعددی را در قانون پیش بینی کرده  ودر خصوص تحقق آن  زیر ساخت های لازم را فراهم نموده است .

وی مهمترین هدف شورای حل اختلاف  را برقراری صلح وسازش بین طرفین دعوا دانست و گفت:خوشبختانه شوراهای حل اختلاف با ظرفیت و توانمندی که کسب نموده اند در مهمترین و سنگین ترین پرونده های قضایی از جمله پرونده های جنایی و قتل ورود و صلح وسازش را برقرار می کنند.

رییس دادگستری ریگان گفت:شوراهای حل اختلاف ریگان طی سال های 96 -97 و 98 رتبه اول استان را در زمینه صلح وسازش به خود اختصاص داده است که این نشان دهنده عزم جدی مردم این منطقه در حل وفصل دعاوی خود از طریق صلح و سازش است .**

۷ واحدصنفی بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند

صبح امروز و در راستای سیاست های ستاد ملی کرونا دادستان منوجان به همراه  جمعی از مسئولان محلی از واحد های صنفی شهرستان بازدید بعمل آوردند و دستورات قضایی لازم را صادر نمودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: دراین بازدید از  ۳۰ واحدصنفی بازرسی بعمل آمد که ۷ واحدصنفی به لحاظ تخلفات بهداشتی و عدم رعایت نکات بهداشتی پلمپ و به ۱۳ واحد تذکرکتبی داده شد.

امید رضایی اظهار داشت: دراین بازدید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید شد و همچنین قیمت کالا ها نیز مورد بررسی قرار گرفت

این مقام قضایی تصریح کرد:قبل پلمب واحد های صنفی چندین مرتبه  به واحدهای صنفی متخلف تذکر داده می شود  و در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی واحد صنفی متخلف اعمال قانون و پلمب می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز