مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

هیچ ردی از سند «۲۰۳۰» در آموزش و پرورش استان کرمان وجود ندارد/مردم نباید پشت به مدرسه کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۴۳۴۳
هیچ ردی از سند «۲۰۳۰» در آموزش و پرورش استان کرمان وجود ندارد/مردم نباید پشت به مدرسه کنند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در آموزش و پرورش استان هیچ ردی از سند ننگین ۲۰۳۰ وجود ندارد و نخواهد داشت و افتخاری برای معلمان بالاتر از این نیست که توسط رهبری با عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور خطاب شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در گردهمایی مدیران مدارس سراسر استان کرمان که در بستر شبکه شاد با حضور بیش از ۳ هزار مدیر مدرسه برگزار شد ، خاطر نشان کرد: بر طبق نظر تمامی اندیشمندان، سیاست مداران و بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی مدرسه محل تحقق تمامی اهداف تربیتی و آموزشی است.

وی از مدیران مدارس به عنوان اثرگذارترین افراد در تعلیم و تربیت نام برد و افزود: مدیر مدرسه توانمند لازمه افزایش بهره وری و کارآمدی مدارس است.

اسکندری نسب اظهار کرد: اجرایی کردن سند تحول بنیادین و بسته های تحولی در مدارس محقق می شود و نقش مدیر مدرسه در تحقق این مهم انکار ناپذیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: مدرسه، کانون اصلی تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین، محل تصمیم گیری و تصمیم سازی تمامی فعالیت های آموزشی و تربیتی، محل تحول و هر رویکردی که باید در روح، ذهن، افکار و اعمال دانش آموز موثر واقع شود است.

احمد اسکندری نسب گفت: تربیت دانش آموزانی متعهد، مطالبه گر، پرسشگر و در طراز جمهوری اسلامی که مطالبه مقام معظم رهبری است در مدرسه محقق می شود.

وی با اشاره به پیگیری آموزش حضوری دانش آموزان تاکید کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور مدرسه باید محور باشد و تمامی مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی با مدارس همکاری لازم را داشته باشند.

اسکندری نسب خطاب به مدیران مدارس گفت: با توجه به بازگشایی مدارس دو هفته سخت در پیش داریم و باید در راستای ایجاد مدرسه ایمن و حفظ سلامتی دانش آموزان کوشا باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: هرچند کرونا ویروس محدودیت هایی را ایجاد کرده اما فرصت های جدیدی را نیز به وجود آورد که استفاده از فناوری نوین در فرایند یاددهی یادگیری به ویژه شبکه شاد مهمترین دستاورد آن است.

اسکندری نسب با اشاره به رونمایی از بستر های مختلف شبکه شاد، گفت:راه اندازی شبکه شاد در آموزش و پرورش تاریخ ساز است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز