مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

هیئت‌های ورزشی، مباحث آموزشی را با جدیت دنبال کنند

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۵۹۳۸۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: یکی از مسائل مهمی که هیئت ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند، بحث آموزش است که برای این بحث باید تربیت مربیان و ارتقاء وضعیت موجود را در دستور کار خود قرار هند و با جدیت این مهم را دنبال کنند.

میثم پاریزی در گفت‌وگو با برنا با تأکید بر توجه ویژه به بحث آموزش در این خصوص اظهار داشت: با نیازسنجی اصولی، برنامه‌ریزی دقیق و تدوین تقویم سالیانه موضوع آموزش در تشکیلات هیئت‌های ورزشی باید  گنجانده شود و بیش از قبل مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: کرمان، پهناورترین استان کشور است و به لحاظ اقلیمی شرایط خاص و متفاوت و ظرفیت های بسیار مناسبی دارد که می تواند برای بسیاری از رشته‌های ورزشی یک بستر بسیار مناسب باشد تا هم بتوانیم شاخص های‌مان را در رشد کمی ارتقاء دهیم و هم بتوانیم از بین توسعه کمی، قهرمانانی تحویل کشور دهیم تا در میادین ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی صاحب سکو و مقام باشند.

پاریزی بیان داشت: در گذشته نیز نشان داده ایم این ظرفیت ها در استان کرمان به شیوه مناسب وجود دارد و ما وظیفه داریم بتوانیم آن‌ها را ساماندهی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان  گفت: پس با این شرایط انتظار است بتوانیم شاهد شرایط بهتری در رشته‌های ورزشی باشیم.

پاریزی فعال کردن هیئت های شهرستانی را از دیگر اقدامات در دستور کار هیئت های استانی عنوان کرد و افزود: هیئت های استانی به ویژه هیئت دو و میدانی باید بتواند در مجموع 23 شهرستان استان، هیئت هایش را فعال کند تا این هیئت ها به عنوان بازوان اجرایی به ارتقاء شاخص های هیئت استان کمک کنند.

وی به جذب اسپانسر نیز اشاره و تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم استمرار فعالیت هایمان را داشته باشیم، به ویژه در بحث حمایت از قهرمانان، نیاز به اسپانسر داریم تا این اسپانسرها ضمن ایجاد انگیزه، قهرمانان ما را ضمانت کنند تا بتوانند فعالیت های خودشان را به صورت مستمر دنبال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز