رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

نقش رسانه‌ها در توانمندی سیرجان را نباید نادیده گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۹۲۸۶
رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز با اشاره به این‌که بخش اصلی فرهنگ کشور به دست مطبوعات رقم می‌خورد گفت: اگر امروز سیرجان توانمندی‌هایی دارد، نباید نقش رسانه را در آن نادیده گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ شهباز حسن‌پور در آئین معارفه نماینده خانه مطبوعات در سیرجان اظهار داشت: مطبوعات باید به‌عنوان آرام‌بخش جامعه، امید را به مردم تزریق کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که نمایندگی خانه مطبوعات در سیرجان بتواند در تحقق این هدف گام‌های مؤثری بردارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان نیز ضمن تشکر از تلاش، مساعدت و حمایت مجموعه مسئولان شهرستان از حوزه فرهنگ و هنر گفت: افتتاح نمایندگی خانه مطبوعات در سیرجان باهمت تمامی افرادی که دغدغه مطبوعات شهرستان را داشتند به وقوع پیوست و پس از سال‌ها نمایندگی خانه مطبوعات در سیرجان کار خود را به‌صورت رسمی و به‌منظور توسعه فرهنگی شهرستان آغاز کرد که امیدوارم با پیگیری‌های مسئول خانه مطبوعات در سیرجان اتفاقات خوبی در حوزه رسانه رقم بخورد.

 وی با اشاره به این‌که سیرجان در حوزه مطبوعات ظرفیت بالایی دارد، از برگزاری سه جشنواره در سیرجان تا پایان سال خبر داد و گفت: به همت علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و هنر جشنواره تئاتر سردار سلیمانی، جشنواره ادبیات داستانی مقاومت و جشنواره مطبوعات را پیش رو خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز