مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان کرمان:

تولید آثار هنری با محوریت شهیدسلیمانی نیازمند اخذ مجوز است

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۲۱۵۲
تولید آثار هنری با محوریت شهیدسلیمانی نیازمند اخذ مجوز است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: «تولید هرگونه اثر هنری با محور و موضوع سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، نیازمند اخذ مجوز از کمیته‌ی نظارت ستاد ترویج مکتب شهید قاسم سلیمانی است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده بیان کرد: «تولید  هرگونه اثر هنری به ویژه ساخت، اجرا و نصب مجسمه، تندیس، سردیس، المان، دیوارنگاره و نقش برجسته از سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیازمند اخذ مجوز از کمیته‌ی نظارت ستاد ترویج مکتب شهید قاسم سلیمانی مستقر در اداره کل ارشاد کرمان است».

وی ادامه داد: «این تصمیم به موجب آیین‌نامه‌ی نحوه‌ی نظارت بر انتخاب، ساخت و نصب مجسمه و یادمان‌ها در میدان‌ها و اماکن عمومی، مصوب جلسه‌ی 442 شورای عالی انقلاب فرهنگی، و همچنین نظر به بند 5 از مصوبات جلسه‌ی 234 شورای فرهنگ عمومی استان کرمان مورخ 16/5/99 مبنی بر این‌که هر نوع اقدامی با موضوع سرادر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با هماهنگی شورای برنامه‌ریزی و ترویج مکتب حاج‌قاسم انجام شود، گرفته شده است».

علیزاده اضافه کرد: «بر این اساس باید هرگونه طرح مرتبط با این شهید سرافراز پیش از هر اقدامی، همراه با گزارش توجیهی و مستندات، شامل اطلاعات و رزومه‌ی مجری، ماکت به ضمیمه‌ی نقشه و مشخصات فنی و عکس از محل نصب جهت بررسی و اخذ مجوز به این اداره کل ارسال شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز