دبستان عشایری "سرباز انقلاب" با اعتباری بالغ‌ بر ۵ میلیارد ریال در شهرستان فهرج افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۶۱۰۶
دبستان عشایری سرباز انقلاب با اعتباری بالغ‌ بر ۵ میلیارد ریال در شهرستان فهرج افتتاح شد
دبستان عشایری "سرباز انقلاب" با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در روستای چاه دگال نگین کویر شهرستان فهرج با حضور معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دبستان 3 کلاسه عشایری سرباز انقلاب با زیر بنای 200 متر مربع در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال با همت چهل تن از معلمان بازنشسته در شهرستان فهرج به بهره برداری رسید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این واحد آموزشی گفت: در دنیای امروز آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش بسزایی دارد و این دانش آموزان در توسعه آینده کشور تاثیرگذار هستند.

عباس ضیا افزود: به همین خاطر آموزش و پرورش تلاش می کند تا دانش آموزانی خلاق، فعال و شاداب تربیت کند و نگرش ها به تعلیم و تربیت از سمت نمره گرفتن و حفظ کردن مطالب باید به سمت مهارت آموزی، خلاقیت، تفکر و کارآفرینی تغییر کند.

وی همچنین با اشاره به تلاش خیران مدرسه ساز برای ساخت واحدهای آموزشی اظهار داشت:  اقدام ارزشمند این افراد در زمینه مدرسه سازی برای همیشه در جامعه ماندگار خواهد بود.

در ادامه، رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان گفت: خیران مدرسه ساز داشته‌های خویش را از آن خدا می‌دانند و همت و ثروت خود را به پای چشمه زاینده مدرسه سازی می‌ریزند، آن‌ها انسان‌های متعالی هستند که پای در خاک و دست بر افلاک دارند.

منوچهرامیرتیموری در ادامه بیان داشت: دبستان عشایری سرباز انقلاب با همت و پشتکار 40 تن از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش به بهره برداری رسیده است که این به نوبه خود جای ستایش دارد و باید بر دست تک تک این بزرگواران بوسه زد.

لازم به ذکر است؛ این واحد آموزشی دارای 47 دانش آموز در 6 پایه تحصیلی و همچنین 7 نوآموز پیش دبستانی است.

در پایان، طی مراسمی از زحمات نمایندگان خیران تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز