مدیرعامل شرکت گهر زمین:

۲ هزار میلیارد تومان از حساب های گهرزمین طی هفته گذشته به استان کرمان منتقل شده است

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۶۶۷۰
۲ هزار میلیارد تومان از حساب های گهرزمین طی هفته گذشته به استان کرمان منتقل شده است
مدیرعامل شرکت گهرزمین گفت: ظرف هفته گذشته نزدیک به دو هزار میلیارد تومان از حساب های این شرکت به استان کرمان منتقل شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی اکبر پوریانی در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان با حضور مدیران عامل شرکت های صنعتی و معدنی بزرگ استان کرمان افزود: شرکت گهرزمین با وجود آنکه نوپا است اما درخصوص بومی سازی سرآمد بسیاری از شرکت ها است.

وی با تقدیر از همت دادگستری استان کرمان به منظور حل مشکلات واحدهای صنعتی و برگزاری جلسات تخصصی بی نظیر در تاریخ کشور پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: کارخانجات در حوزه بومی سازی قطعات و تجهیزات باید یک ریسک بزرگ را بپذیرند زیرا این تجهیزات گارانتی هایی نیاز دارد و جشارت می خواهد که کسی بتواند آنها را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت گهرزمین خاطرنشان کرد: بالغ بر 90 درصد خریدهای صنایع بزرگ به شکلی است که تامین این قطعات  از خارج از کشور نقطه قوتی برای این صنایع به شمار می رود.

پوریانی بااشاره به تاکید مجموعه گهرزمین برای تامین قطعات مورد نیاز خود از صنایع داخلی استان کرمان، اظهارداشت: طی سال گذشته در اقدامات خوب و قطعات بسیار ارزشمندی در استان کرمان برای مجموعه گهرزمین ساخته شد که 6.5 میلیون یورو صرفه جویی ارزی و در سطح ملی 31  میلیون یورو صرفه جویی ارزی به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد: حمایت امروز دستگاه های قضایی و نظارتی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی از صنایع استان نادر و استثنایی است و تمامی این مجموعه ها دلسوزانه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تزریق منابع و ثروت به استان کرمان تلاش می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز