مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پهلوان دیار کریمان معرفی شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۷۱۳۲
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پهلوان دیار کریمان معرفی شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشست با استاندر کرمان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت، خواستار معرفی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پهلوان دیار کریمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در دیدار با فدایی استاندار کرمان که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، به همراه، رئیس و اعضای هیئت کشتی استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری انجام شد، هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه دلسوزان، زحمتکشان، ورزشکاران، پیشکسوتان و خانواده بزرگ ورزش که صادقانه و دلسوزانه برای ارتقای سطح سلامت و نشاط جامعه در استان پهناور کرمان زحمت می‌کشند و همچنین استاندار کرمان که ریاست شورای ورزش استان را عهده‌دار است، تبریک گفت.

او در بخش دیگری از سخنانش، مطرح کردن سردار سلیمانی به عنوان پهلوان دیار کریمان را از جمله خواسته های استان کرمان عنوان کرد و افزود: از آنجایی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از سال ۵۳ تا شروع جنگ، به عنوان ورزشکار در رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه فعالیت داشته است، لذا هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان در راستای جامه عمل پوشاندن به این پیشنهاد، موضوع را از طریق فدراسیون پیگیری می‌کند، مکاتباتی نیز در این زمینه با سلطانی فر وزیر ورزش انجام شده است.

پاریزی تصریح کرد: می خواهیم این جزو مصوبات نشست امروز باشد تا پیگیری شود که سپهبد شهید سلیمانی به عنوان پهلوان دیار کریمان معرفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزاری رقابت های کشتی جام سردار سلیمانی را از دیگر خواسته های استان کرمان اعلام و ابراز امیدواری کرد: سال آینده استان کرمان شاهد انجام این رویداد بزرگ ورزشی باشد.

یادآور می شود: در نشست فوق، پیشنهاد معرفی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری رقابت های کشتی، جام سردار سلیمانی در رده ی بزرگسالان به میزبانی کرمان با حضور اعضا مصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز