نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

کارخانه تولید کاتد در کرمان راه اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۸۶۷۶
کارخانه تولید کاتد در کرمان راه اندازی می‌شود
نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه تولید کاتد با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد در مجاور روستای سعدی از توابع بخش باغین راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از شهرک صنعتی کرمان که به اتفاق فرماندار کرمان انجام شد به راه اندازی کارخانه تولید کاتد اشاره و عنوان کرد: این کارخانه در مجاور روستای سعدی از توابع بخش باغین با سرمایه‌ای بالغ بر۱۵ میلیارد تومان و به ظرفیت ۱۲۰ تن کاتد مس به صورت تانک لیچینگ و صد درصد خصوصی از ابتدای سال ۹۷ شروع به فعالیت کرده است.

او با اشاره به تامین زیرساخت‌های لازم و نصب ماشین آلات کارخانه افزود: در حال حاضر ۹ نفر در معدن و ۱۶ نفر هم در کارخانه در حال آموزش هستند که تا پایان این ماه تولید رسمی کارخانه آغاز می‌شود.

پورابراهیمی در ادامه بازدید از شهرک صنعتی کرمان از مجتمع غدایی تک نیز بازدید و بیان کرد: این مجتمع در شهرک صنعتی خضرا و در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع در حال احداث است.

او افزود: مجتمع ارد تک با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ثبت سفارش و انتقال بخشی از ارز ماشین الات خود منتظر ورود آن‌ها برای تکمیل کارخانه است که در اوایل سال آینده راه اندازی می‌شود.

پورابراهیمی از مجتمع تولید قطعات بتنی پایه‌های سیمانی تیر برق در سایز‌های مختلف مورد نیاز شرکت توانیر هم بازدید کرد.

او دراین حاشیه این بازدید افزود: در حال حاضر بهره برداری آزمایشی از این شرکت شروع شده است و اواخر آبان ماه بهره برداری نهایی صورت می‌پذیرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: این کارخانه در حال حاضر به صورت مستقیم ۱۵ نفر را مشغول به کار کرده است و بعد از بهره برداری نهایی، اشتغال افزایش می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز