مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

کرمان؛ اولین استان پیش‌قدم برای یکپارچه‌سازی مدیریت برگزاری مسابقات فوتبال است

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۵۲۹۵
کرمان؛ اولین استان پیش‌قدم برای یکپارچه‌سازی مدیریت برگزاری مسابقات فوتبال است
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: کرمان اولین استانی است که برای یکپارچه کردن برگزاری مسابقات پیش‌قدم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سهیل مهدی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی قوانین و مقررات مسابقات فوتبال، از ناظران و مدیران برگزاری مسابقات با عنوان مسئولان خط مقدم برگزاری مسابقات یاد کرد و گفت: اصولاً زحمات ناظران و مسئولان برگزاری مسابقات کمتر از دیگران دیده می‌شود، در حالی که بالاترین مقام اجرایی یک مسابقه به لحاظ حقوقی و مدنی مسئول برگزاری مسابقه است.

او ضمن قدردانی از زحمات آن ها، با تأکید بر یکپارچه کردن مدیریت برگزاری مسابقات افزود: خوشبختانه برنامه ریزی دارد برای کل کشور صورت می‌گیرد تا بر مبنای آن مدیریت برگزاری مسابقات یکپارچه شود.

مهدی تصریح کرد:خوشحالیم اولین جایی که دارد در کشور این اتفاق می‌افتاد، استان کرمان است که برنامه‌ی ما این است، تمامی ناظران و مدیران برگزاری رقابت‌ها در سطح کشور در یک چارچوب و در یک فضای هماهنگی و انتقال مطالب قرار گیرند.

او بیان داشت: اطلاعات ارائه شده در کارگاه امروز در قالب دستورالعمل برگزاری و آئین نامه مسابقات نیست، بلکه بحث یکپارچه سازی مدیریت برگزاری مسابقات است تا شکل برخورد با موضوع و مدیریت مسابقات را یکپارچه کنیم.

مهدی، سازمان برگزاری مسابقات، مدیریت مسابقات و آماده سازی زمین را از جمله مباحث آموزشی این دوره‌ یک روزه عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز