نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

اگر کار برای رضایت خدا باشد دیگر جنگ و دعوا ندارد/رعایت جوانب تقوا در کشورداری و مدیریت همیشه مد نظر دکتر فدایی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۸۲۰۲
اگر کار برای رضایت خدا باشد دیگر جنگ و دعوا ندارد/رعایت جوانب تقوا  در کشورداری و مدیریت همیشه مد نظر دکتر فدایی بود
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این که هدف ما خدمت به مردم برای رضای خداست, افزود: اگر کار برای رضایت خدا باشد دیگر جنگ و دعوا ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان این که دکتر فدایی در دانشگاه در بین اساتید رتبه عالی دارند و دانشجویان زیادی را تربیت کردند, افزود: در همه ی جلساتی که با حضور ایشان تشکیل می شد، مطمئن بودم که در مورد هر موضوعی استدلال قوی باشد، همراهی می کنند چون مرد منطق اند.

سلیمانی با تاکید بر این که  رعایت جوانب تقوا  در کشورداری و مدیریت همیشه مد نظر دکتر فدایی بود،اظهار داشت:   در کنار همه این ها, تجربه ممتد حضور در سمت ها و پست های مختلف کشور که بالاترین آن استانداری در روزهای سخت کرمان بود, از ویژگی های ایشان بود.

او به صراحت گفت:  مدیریت همراه با اخلاق ایشان، هیچ گاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

سلیمانی یادآور شد: تیم همراه با ایشان هم افراد زحمتکش و پرتلاشی بودند, به سهم خودم از ایشان  و تیم همراه شان تشکر می کنم و برایشان آروزی توفیق در ÷ست و مسولیت ها و موقعیت های جدید دارم.

نماینده ولی فقیه در ادامه با بیان این که برای آقای زین وند هم آرزوی موفقیت دارم  افزود:  در شرایط خاصی که بر کشور حاکم است، نیاز به تلاش مضاعف و همدلی و همراهی همه است.

سلیمانی با بیان این که امیدوارم هر کسی به سهم خودش کمک کند که کمک کردن عبادتی بزرگ است، افزود: حتما صفا و صمیمیت در استان کرمان با حضور ایشان ادامه خواهد یافت.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که از وزارت کشوری توقع این می رفت که کار را برای استاندار جدید  سخت نکند، تصریح کرد: حضور نمایندگان استان که هم شخصیت حقیقی و هم شخصیت حقوقی مهمی دارند   در جلسه لازکم می نمود.  امیدوارم در ادامه ی راه،  وزارت کشور  تلاش کنند نمایندگان را با استاندار جدید همراه کند.

او با بیان این که هدف ما خدمت به مردم برای رضای خداست, افزود: اگر کار برای رضایت خدا باشد دیگر جنگ و دعوا ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز