معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ۲۰۹۸ مدرسه متوسطه استان کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۹۵۶۵
اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ۲۰۹۸ مدرسه متوسطه استان کرمان
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ۲ هزار و ۹۸ مدرسه متوسطه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد حبیب الهی در نشست کمیته برنامه تعالی مدیریت مدرسه، ارتقا کیفیت فرایند مدیریت در مدارس، ایجاد زمینه لازم برای استاندار سازی فعالیت های آموزشی و پرورشی و تقویت نگاه تعالی بخشی در مدارس را از مهمترین اهداف اجرای این برنامه دانست.

وی بابیان اینکه برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ۲ هزار و ۹۸ مدرسه متوسطه استان در حال اجرا است از تشکیا دبیر خانه استانی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ادارات متوسطه دوره اول و دوم و فنی و حرفه و کاردانش خبر داد.

حبیب اللهی به اجرای بسته تحولی ایران مهارت در مدارس استان اشاره کرد و گفت: ۲۳ درصد مدارس روستایی، شهری و غیر دولتی استان با همکاری بخش خصوصی تحت پوشش این طرح با هدف تمرکز بر مهارت آموزی هستند.

وی افزود: طرح ایران مهارت در ۳۹۰ مدرسه استان با پوشش بیش از ۳۵ هزار دانش آموز به صورت الکترونیکی با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در حال اجراست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح مهارت آموزی( هر دانش آموز یک مهارت) در مدارس شهرستان زرند به عنوان پایلوت استانی خبر داد.

سید محمد حبیب اللهی با اشاره به اجرای موثر برنامه تعالی مدیریت مدرسه در در مدارس متوسطه استان از ۵ سال اخیر گفت: تا کنون مدارس استان کرمان در این برنامه ۱۷ رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده اند.

بر پایه این گزارش: نشست تخصصی برنامه تعالی مدیریت مدرسه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز