تفاهم نامه همکاری هلال احمر کرمان و مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان منعقد شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۱۶۵۱
تفاهم نامه همکاری هلال احمر کرمان و مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان منعقد شد
تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر استان کرمان و مجمع سازمان های مردم نهاد با هدف تعامل و گسترش همکاری متقابل در راستای اهداف جمعیت هلال احمر در زمینه فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه انعقاد شد.

به گزارش خبرگزار برنا از کرمان؛ تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر استان کرمان و مجمع سازمان های مردم نهاد با هدف تعامل و گسترش همکاری متقابل در راستای اهداف جمعیت هلال احمر در زمینه فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه به منظور ایجاد انسجام و هماهنگی در برنامه ها و اقدامات سازمان های خیریه غیردولتی جهت جلوگیری از انجام فعالیت های موازی و افزایش اثربخشی فعالیت ها و همچنین توان افزایی سازمان‌های مذکور انعقاد شد.

رضا فلاح با اشاره به همکاری های مشترک هلال احمر و مجمع سازمان های مردم نهاد در زمینه جذب و توسعه مشارکت های عمومی جوانان در این تفاهم نامه افزود: مجمع جوانان نسبت به تهیه و اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک جهت حمایت از اقشار نیازمند در زمینه های آموزشی، درمانی، حمایتی و بهداشتی جمعیت هلال احمر را همراهی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اعلام درخواست همکاری از سوی جمعیت هلال‌احمر برای جمع آوری کمک های مردمی، سازمان های مردم نهاد می بایست در این امر مهم جمعیت هلال احمر را همراهی کنند.

وی با اشاره به عضویت اعضای مجمع جوانان در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در صورت نیاز آموزش برای اعضای مجمع، جمعیت هلال احمر دوره های آموزشی امدادی طبق مقررات و ضوابط این تفاهم نامه برای متقاضیان اجرا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز