دادستان عمومی و انقلاب کرمان:

مدیران بدون انگیزه پالایش می شوند

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۲۹۴۲
مدیران بدون انگیزه پالایش می شوند
دادستان عمومی و انقلاب کرمان با بیان این مطلب که متاسفانه در سیستم اداری موضوع ترک فعل‌ها به خوبی دیده نشده است، گفت: با همکاری مشترک بین دستگاه قضایی و اجرایی مدیرانی که انگیزه لازم برای خدمت را ندارند، پالایش خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخداسالاری، در دیدار با استاندار کرمان اظهار داشت: دستگاه قضایی از جایگاه مدعی العموم و سازمان بازرسی به صورت ویژه رصد ترک فعل‌ها را در دستور کار و بررسی قرار داده اند.

او اظهارکرد: مدیریت اجرایی جدید استان کرمان موضوع برخورد با ترک فعل‌ها را از برنامه‌های خود اعلام کرده است و انتظار می‌رود که به منظور ایجاد تحول در حوزه اجرایی، به این شعار خود پایبند باشند و دستگاه قضایی نیز در این زمینه همراهی لازم را انجام خواهد داد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: ترک فعل‌ها و کار‌هایی که مدیران باید انجام بدهند و انجام نداده اند از مشکلات کشور به شمار می‌رود که قوه قضاییه در دوره جدید بر این موضوع تمرکز ویژه‌ای دارد.

سالاری با تاکید بر این مطلب که مدیری که نمی‌تواند کار کند باید برود، افزود: مدیران با قبول مسئولیت مدیریت باید تکالیف مقرره قانونی خود را انجام دهند و در مقابل هرگونه قصور، پاسخگو باشند.

او در ادامه از استان کرمان به عنوان خط نگه دار جریان مبارزه با مواد مخدر یاد کرد و ادامه داد: این استان جایگاه ویژه‌ای در مبارزه با مواد مخدر داشته و تبعات زیادی را در این زمینه پرداخت می‌کند، اما متاسفانه به تناسب مبارزه‌ای که در این استان انجام شده است، تزریق امکانات به استان رخ نداده است.

سالاری تاکید کرد: از استاندار کرمان به عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انتظار می‌رود پیگیری‌های جدی تری در این زمینه در سطح کشوری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز