کشف بیش از ۶ هزار کیلوگرم و مواد مخدر در شهرستان رابُر

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۸۴۲۲
کشف بیش از ۶ هزار کیلوگرم و مواد مخدر در شهرستان رابُر
رییس حوزه قضایی شهرستان رابر از کشف و ضبط بیش از 6 هزار گیلوگرم انواع مواد مخدرتا پایان مهر ماه در این حوزه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جعفری در تشریح جزییات این خبر افزود: تا پایان مهر ماه سال جاری 5 هزار 300 کیلوگرم تریاک، 772 کیلوگرم حشیش، 7 کیلوگرم هروئین و 3 کیلوگرم شیشه از قاچاقچان مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان این مطلب که در این رابطه 130 قاچاقچی نیز دستگیر شده اند، گفت: متهمان قصد انتقال مواد یادشده از شرق کشور  به  استان های مرکزی را داشته اندکه با هوشیاری پلیس و دستگاه قضایی ناکام مانده اند.

این مقام قضایی بیان کرد: راه های مواصلاتی شهرستان رابر نقش مؤثری در برقراری ارتباط شهرستان های جنوبی استان با شمال استان و به دنبال آن به استان های مرکزی کشور دارد که در برخی مواقع برای انتقال  موادمخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به نصب دوربین در راه های مواصلاتی و روستای های شهرستان رابر، گفت: این اقدام منجر به کاهش میزان سرقت شده است و امیدواریم با پایش راه های مواصلاتی توسط این دوربین ها قاچاق موادمخدر نیز در سطح شهرستان کاهش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز