رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد:

یک دقیقه سکوت به احترام مارادونا در هفته دانشجوی لیگ برتر

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۹۸۴۶
یک دقیقه سکوت به احترام مارادونا در هفته دانشجوی لیگ برتر
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: بنا به اعلام سازمان لیگ، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با عنوان دانشجو و به احترام مارادونا با یک دقیقه سکوت برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی به برنامه فرهنگی هفته پنجم مسابقات لیگ برتر بیستم فوتبال، فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ اشاره و بیان کرد: با توجه به مناسبت این هفته و به منظور اجرای هماهنگ و سراسری در سطح کشور، رقابت‌های این هفته با گرامیداشت هفته دانشجو انجام می‌شوند.

او شعار این هفته را سخن گهربار مقام معظم رهبری مبنی بر "دانشجو یک روشنفکر تمام عیار مسلمان و متدین است"، عنوان کرد.

امیرخسروی افزود: سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال استان‌ها و مدیران عامل باشگاه‌های فرهنگی ورزشی اعلام کرده، هفته پنجم لیگ برتر به نام هفته دانشجو برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: همچنین با درخواست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به منظور همدردی با خانواده و طرفداران دیگو مارادونا که اخیراً دارفانی را وداع گفته است، پیش از شروع مسابقات هفته پنجم لیگ برتر یک دقیقه سکوت انجام می شود.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: طبق هماهنگی و جلسات آنلاینی که اینجانب با حدیدی رئیس هیئت فوتبال سیرجان، اصغر مدیرروستان سرپرست تیم پیکان، علیرضا پوررضا مدیر روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر و سید مرتضی موسوی مسئول کمیته فرهنگی هیئت فوتبال سیرجان به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی داشتم، قرار شد علاوه بر انجام دو مورد مذکور از باشگاه گل‌گهر به واسطه فعالیت‌های ارزشمندش در حوزه فرهنگی تجلیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز