معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد:

بافت در وضعیت قرمز بیماری کووید-۱۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۲۶۳۹
بافت در وضعیت قرمز بیماری کووید-۱۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به روند کاهشی موارد ابتلا و فوتی بیماری کووید-۱۹در اکثر نقاط کشور گفت: ۱۲ شهر وضعیت خوبی ندارند که کرمان جزو آنها نیست تنها شهرستان بافت وضعیت قرمز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان داشت: در استان کرمان طی هفته گذشته (19 تا 22 آذر ماه) 9 شهرستان وضعیت زرد، 11 شهرستان وضعیت نارنجی و سه شهرستان وضعیت قرمز بودند، اما در هفته جاری ( 22 تا 29آذر ماه ) براساس جداول اعلامی، 12 شهرستان‌ انار، بردسیر، بم، رابر، راور، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کرمان، کوهبنان و نرماشیر در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان بافت وضعیت قرمز دارند و 10 شهرستان دیگر در وضعیت زرد هستند.

او با اشاره به اینکه درصد موارد ابتلا و شیوع بیماری در دورهمی‌ها اتفاق می‌افتد، گفت: امکان تشدید ویروس در دورهمی‌ها وجود دارد. لذا فاکتور دورهمی در شب یلدا بسیار مهم بوده و تصمیم ستاد ملی بر این است که بیشترین کار را در حوزه تبلیغات و فرهنگ‌سازی برای منع دورهمی‌ها انجام دهیم.

بصیری عنوان کرد: تردد بین شهری و ورود و خروج با پلیس راهور است و اگر مورد استثنایی وجود دارد، خودشان تدبیر کنند و ارتباطی با فرمانداری‌ها ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز