رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان:

شهرستان بافت به یک شهرستان مهاجرپذیر تبدیل شده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۲۵۴
شهرستان بافت به یک شهرستان مهاجرپذیر تبدیل شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: «شهرستان بافت با یک تغییر رویه‌ی جمعیتی طی دهه‌‌ی اخیر از یک شهرستان مهاجرفرست به شهرستان مهاجرپذیر تبدیل شده و سالانه بیش از 900 نفر ورود به شهرستان و همچنین 700 نفر ورود به بازار کار این شهرستان ثبت شده است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری در جلسه بررسی طرح‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید ویژه سه شهرستان بافت، رابر و ارزوییه با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سه شهرستان، بیان کرد: «۱۲ پروژه‌ی مهم و تاثیرگذار منطقه حاصل جمع‌بندی ستاد فرماندهی و همچنین کمیته‌ی رفع موانع تولید، مطرح و مشکلات آن‌ها بررسی و جهت رفع آن‌ها تصمیماتی اتخاذ خواهد شد».

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خاطرنشان کرد: «شهرستان بافت با یک تغییر رویه جمعیتی طی دهه‌ اخیر از یک شهرستان مهاجرفرست به شهرستان مهاجرپذیر تبدیل شده و سالانه بیش از 900 نفر ورود به شهرستان و همچنین 700 نفر ورود به بازار کار این شهرستان ثبت شده است».

وی، جعیت بیکار شهرستان بافت را در سال گذشته چهار هزار و 592 نفر اعلام کرد و افزود: «در سند توسعه‌ی اشتغال، ایجاد یک‌هزار و 292 فرصت شغلی در سال 99 برای شهرستان با پیش‌بینی شده است».

رودری با بیان این‌که 31 پروژه برای شهرستان بافت تعریف شده که دو پروژه ازجمله پتروشیمی بافت از پروژه‌های جهش تولید است، گفت: «حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای 31 پروژه، بالغ بر 22 هزار و 700 میلیارد تومان است که از محل اجرای آن‌ها چهار هزار و 400 فرصت شغلی جدید در شهرستان ایجاد خواهد شد».

وی همچنین از اجرای 18 طرح با حجم سرمایه‌گذاری مورد نیاز چهار هزار و 201 میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال هزار و 482 نفر در شهرستان رابر خبر داد و افزود: «تاکنون بیش از 783.5 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام و 378 فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد شده است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز