فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

ملت ایران محیا انتقام ترور شهید سلیمانی است/ حاج قاسم متعلق به هر انسان آزاده ای در کره زمین

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۴۳۴۱
ملت ایران محیا انتقام ترور شهید سلیمانی است/ حاج قاسم متعلق به هر انسان آزاده ای در کره زمین
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: ملت ایران با هر مذهب و گرایش سیاسی آماده و محیا برای انتقام ترور و به شهادت رساندن این شخصیت بزرگ هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار حسین معروفی در گردهمایی تقریب مذاهب در محل مصلی امام علی(ع) شهر کرمان با تأکید بر اینکه فراق سپهبد شهید سلیمانی برای آزادی خواهان کهنگی ندارد و تازه است، گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که من همواره به یاد حاج قاسم هستم و شهادت این مرد بزرگ کهنه نمی شود و علت آن این است که حاج قاسم قلب ملت بزرگ ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمنان فقط حاج قاسم را نزدند، بلکه قلب ملت ایران را هدف قرار دادند، عنوان کرد: قلب ۸۰ میلیون ایرانی قلب حاج قاسم سلیمانی است و ملت ایران با هر مذهب و گرایش سیاسی آماده و محیا برای انتقام ترور و به شهادت رساندن این شخصیت بزرگ هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران به حاج قاسم عشق می ورزند و به همین دلیل است که شرایط مختلف برای آنها معنا و مفهوم ندارد و خود را به مزار شهید سلیمانی می رسانند، اظهار کرد: حاج قاسم، شهید عاشق اسلام، عاشورا و ملت بزرگ ایران بود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی عصاره ملت ایران است و اگر دشمنان، بدخواهان، کج اندیشان می خواهند ایران را بشناسد باید به حاج قاسم نگاه کنند، عنوان کرد: عقبه ملت ایران شهید سلیمانی است که با تدبیر، دقت و اطاعت پذیری محض از رهبری؛ آبرو و جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

سردار معروفی با بیان اینکه ملت ایران امروز سپهبد شهید قاسم سلیمانی است، گفت: حاج قاسم متعلق به حزب الله، سپاه و انقلاب نیست؛ ایشان متعلق به جهان اسلام و بلکه متعلق به هر انسان منصف و آزاده ای است که در این کره زمین است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نگاه شهید سلیمانی جامعه الاطراف نگری بود، اظهار کرد: حاج قاسم، شهید محور وحدت، جهان اسلام و به ویژه ملت ایران است و ما مدیون این انسان بزرگ، عزیز و ارزشمند هستیم و برای شهید سلیمانی حزب الله که شیعه است، با حشدالشعبی، انصارالله و جبهه مردمی سوریه فرق نمی کرد؛ چرا که او عامل به فرمان امام و رهبری در اسلام ناب محمدی بود.

وی ادامه داد: برای شهید سلیمانی همان اندازه که زینبیه، سوریه، کربلا و نجف مهم بود به همان اندازه ابوکمال، اربیل و موصل هم مهم بود و این نگاه به جامعه اسلامی بود؛ چرا که حاج قاسم خروجی انقلاب، ولایت و مکتب است.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم با واقعیت به او نگاه کنیم باید بگوییم که این هنر انقلاب، ولایت، عاشورا، اهل بیت، امام و رهبری است که توانست که یک انسان از یک روستا دور افتاده به بزرگترین فرمانده در جهان اسلام و تأثیر گذار در جهان اسلام تبدیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز