دادستان جدید عنبرآباد منصوب شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۵:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۸۱۳۹
دادستان جدید عنبرآباد منصوب شد
با صدور حکمی از سوی آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضاییه، ابراهیم سلیمانی دامنه به عنوان دادستان جدید عنبرآباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در حکم انتصاب وی آمده است:

امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

شایان ذکر است؛ ابراهیم سلیمانی دامنه فارغ التحصیل کارشناسی دانشگاه علوم قضایی  تهران است که از سال ۹۲ وارد دستگاه قضائی  شده و در سمت های مختلفی از جمله  دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد، دادیار مامور در شعبه ۴ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت  و بازپرس شعبه دوم  دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت مشغول به خدمت بوده است.

آئین تکریم از خدمات یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب  سابق عنبرآباد و معرفی ابراهیم سلیمانی به عنوان دادستان جدید عنبرآباد روزهای آتی با حضور رییس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی استان و شهرستان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی و دادستان ها ،با امضای حضرت آیت‌ا… رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز