انفجار منزل مسکونی در حاشیه شهر دو مصدوم برجای گذاشت

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۹۸۷۳
انفجار منزل مسکونی در حاشیه شهر دو مصدوم برجای گذاشت
ساعت ۷:۵۰ دقیقه صبح دیروز بیست‌وسوم دی‌ماه در محله شهرک صنعتی کرمان، یک منزل مسکونی منفجر و در پی آتش‌سوزی، دو نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در توضیح بیش‌تر در این‌باره گفت: «رعایت نکردن نکات ایمنی و بی‌احتیاطی‌ باعث انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در حاشیه شهر کرمان شد و بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه‌ شماره 9 در محل حادثه حضور یافتند».

رضا میرزایی، علت این حادثه را شارژ کردن سیلندر پیک‌نیک با استفاده از کپسول گاز بیان کرد و افزود: «انفجار باعث تخریب بخشی از منزل شده و آتش‌سوزی در حال سرایت به دیگر قسمت‌های منزل بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از گسترش آن جلوگیری و آتش‌سوزی مهار شد».

وی اظهار کرد: «مصدومان این حادثه، دو مرد پنجاه و شصت ساله هستند که قبل از ورود آتش‌نشانان بر اثر شعله‌های حاصل از انفجار دچار سوختگی شدند و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند».

میرزایی به شهروندان هشدار داد: «از رفتارهای پُرخطر مانند شارژ کردن سیلندر پیک‌نیک در محیط منزل جدا اجتناب کنید و با توجه به سردی هوا، نکات ایمنی و پیشگیرانه را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کنید تا دیگر شاهد حوادث این‌چنینی نباشیم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز