فرمانده انتظامی استان کرمان:

رویکرد پلیس در راستای تحقق شعار سال برخورد جدی با جرائم اقتصادی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۵۹۷۵
رویکرد پلیس در راستای تحقق شعار سال برخورد جدی با جرائم اقتصادی است
فرمانده انتظامی استان گفت: رویکرد پلیس استان کرمان در راستای تحقق شعار سال برخورد جدی با جرائم و تخلفات اقتصادی است که در این زمینه طی سال جاری عملکرد خوبی داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری در دیداری که به همراه رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور داشت، گفت: در راستای اجرای اهداف و اولویت های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان و تحقق شعار سال و همچنین مبارزه مستمر با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولید داخل، به حمایت همه جانبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور نیاز داریم.

وی افزود: در این رابطه تجهیز ایستگاه بازرسی شهرستان"انار" که می توان از آن به عنوان شاه کلید و یکی از موانع اصلی خروج غیر قانونی منابع ملی و استراتژیک کشور نام برد، مورد تاکید است.

سردار"ناظری"عنوان داشت: توجه به نیازها و ضرورت هایی که در حوزه برخورد با جرائم اقتصادی در سطح استان کرمان وجود دارد زمینه را برای افزایش عملکردهای مثبت و کاهش وقوع جرائم و تخلفات این حوزه فراهم خواهد کرد.

در این نشست رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور نیز بیان داشت: توجه خاص پلیس کرمان به امر مبارزه با قاچاق کالا و افزایش قابل توجه کشفیات و انهدام باندهای سازمان یافته قاچاق در این استان جای قدردانی دارد.

دکتر"موید"در ادامه گفت:  این ستاد خود را حامی طرح های امنیت آفرین پلیس می داند و  پیگیر وصول اعتبارات مورد نیاز هستیم و به محض تحقق، قطعاَ استان کرمان در اولویت اول و مورد توجه ستاد خواهد بود تا مشکلاتی که از سوی سردار"ناظری" مورد پیگیری قرار گرفته اند رفع و برخی موانع برطرف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز