استاندار کرمان:

اولویت های چهارگانه وزارت کشور را در استان دنبال می کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۶۵۸۹
اولویت های چهارگانه وزارت کشور را در استان دنبال می کنیم
استاندار کرمان گفت: چندین موضوع ازجمله انتخابات، تولید و رفع موانع تولید، امنیت، سلامت و کرونا در نشست با وزیر کشور بررسی و بر استفاده از ظرفیت استانها در جلوگیری از شیوع کرونا تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی وند پس از شرکت در نشست استانداران سراسر کشور با وزیر کشور با بیان اینکه اولویتهای چهارگانه وزارت کشور را دنبال می کنیم تصریح کرد: برای همه اولویتها برنامه مدون داریم و با تدبیر، فعال کردن ظرفیت ها، همت مدیران، همراهی و مشارکت همگانی همه تلاش خود را برای خدمت به مردم بزرگوار استان کرمان به کار خواهیم بست‌.

استاندار کرمان گفت: مدیریت بیماری کرونا با ایثارگری کادر بهداشت و درمان در استان در حال انجام است و رعایت شیوه نامه ها و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد. وی بابیان اینکه در حوزه سیاسی، بزرگترین مسئله کشور، بحث انتخابات است گفت: به تدریج فضای انتخابات در کشور در حال شکل گیری است.

وی از مدیران خواست با ارایه گزارش اقدامات و خدمات نظام و دولت به مردم، مشارکت سیاسی را ارتقا دهند.

زینی وند خاطر نشان کرد: مراحل برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از جمله انتخاب هیات های اجرایی و سایر مراحل طبق زمانبندی مشخص انجام می شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه در حوزه اقتصادی یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی، بحث تولید و رفع موانع تولید و کمک به تولیدکنندگان است، اظهار کرد: کارگروههای رفع موانع تولید به طور منظم در سطوح شهرستانی و استانی تشکیل و در جلسات تا ۸۰ درصد مشکلات و موانع رفع می شود.

استاندارکرمان حمایت از سرمایه گذاران را از برنامه های مهم خود خواند و بر تسهیل امور سرمایه گذاری تصریح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز