یک دقیقه سکوت به احترام میناوند در دیدار تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۸۸۵۰
یک دقیقه سکوت به احترام میناوند در دیدار تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: بنا به اعلام سازمان لیگ، رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به احترام مهرداد میناوند، بازیکن سابق و فقید تیم ملی فوتبال ایران با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی به برنامه فرهنگی مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر بیستم، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ اشاره و عنوان کرد: با توجه به مناسبت و عنوان مربوطه به منظور اجرای هماهنگ و سراسری در سطح کشور، رقابت‌های این هفته به مناسبت گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی (ره) به ایران به همین مناسبت برگزار می‌شوند.

او شعار این هفته را "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" عنوان کرد.

امیرخسروی به دیدار بین دو تیم مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر اشاره کرد و افزود: این دیدار که ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ در رفسنجان برگزار می‌شود، به احترام مهرداد میناوند بازیکن سابق و فقید تیم ملی فوتبال ایران با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه آغاز خواهد شد.

او با اعلام اینکه میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و در سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد، تصریح کرد: وی همچنین حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

امیرخسروی بیان داشت: همچنین طبق هماهنگی و جلسه آنلاینی که بین اینجانب با مسئول فرهنگی باشگاه صنعت مس رفسنجان برگزار شد، بر گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی (ره) تاکید و در مورد نصب بنر در این خصوص در ورزشگاه و اعلام از طریق گوینده ورزشگاه و گزارشگر بازی هم بحث شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز