استاندار کرمان:

زیرساخت های برگزاری انتخابات الکترونیک باید فراهم شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۸۸۵۸
زیرساخت های برگزاری انتخابات الکترونیک باید فراهم شود
استاندار کرمان گفت: زیرساخت های ارتباطی و فیبر نوری برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک باید فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی وند در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان، آمادگی کامل و همیشگی دستگاه های اجرایی را در برابر تهدیدات زیستی، حملات بیولوژیک و سایبری مورد تاکید قرار داد و افزود: پدافند غیر عامل پشتوانه ای برای مدیریت اوضاع در مواقع اضطرار است و لذا دستگاه های اجرایی که زیرساخت‌های اساسی در دست آنهاست، باید آمادگی کامل را در مواقع اضطراری داشته باشند.

استاندار کرمان پدافند غیر عامل را غافلگیر نشدن معنی کرد و ادامه داد: در مواقع تهدید و اضطرار دستگاه‌ها باید بتوانند با حداقل‌های خود اداره امور را به دست گرفته و اوضاع را کنترل و مدیریت کنند.

زینی وند، رصد و بازرسی و حفاظت فیزیکی، زیرساختی و ارتباطی را از سوی دستگاه‌های خدمات رسان لازم دانست و با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: فرآیندهای انتخاباتی به سمت الکترونیکی پیش رفته اند و بر همین اساس زیرساخت های ارتباطی و فیبر نوری برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک باید فراهم شود.

استاندار کرمان، برگزاری انتخابات الکترونیک را از افتخارات جمهوری اسلامی و دولت دانست و از معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خواست تا کمیته زیرساخت و مخابرات را تشکیل دهد و بیان کرد: روند برگزاری انتخابات کاملا اطمینان بخش و شفاف شده است.

دکتر زینی وند اظهار داشت: به نظر می رسد که آینده دوران تهدیدهای پنهان باشد تا تهدیدها و خطرات آشکار و بر همین اساس باید نگاه عمیق به پدافند غیر عامل داشت و برنامه های عملیاتی مقابله ای زیستی، بیولوژیکی، سایبری و غیره را در نظر داشت.

استاندار کرمان همچنین بر حفاظت از مخازن و منابع نیازهای ضروری مردم، انبارهای استراتژیک، جایگاه های سوخت، فرستنده های دیجیتال صدا و سیما، مخابرات و برق تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز