از فروشگاه‌های محله‌ حمایت کنید

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۳۹۲۱
از فروشگاه‌های محله‌ حمایت کنید
رئیس اتاق اصناف کرمان با بیان این‌که فعالیت فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای طی سال‌های گذشته باعث ورشکستگی و تعطیلی صدها واحد کوچک خرده‌فروشی شده است، از شهروندان خواست تا در آستانه عید نوروز با خرید از فروشگاه‌های کوچک محله خود، از آن‌ها حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یوسف جعفری با اشاره به کسادی کسب‌وکار در فروشگاه‌های کوچک محلی، بیان کرد: «از شهروندان تقاضا دارم با توجه به نزدیک شدن ایام پایان سال و فرارسیدن عید نوروز، به ویژه در دوران سلطه‌ی کرونا و رکود اقتصادی، خرید از فروشگاه‌های کوچک محله‌ی خود را فراموش نکنند».

وی افزود: «فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، توان رقابت را از کسبه جزء و خرده‌پا گرفته‌اند، طوریکه فعالیت آن‌ها طی سال‌های گذشته باعث ورشکستگی و تعطیلی صدها واحد کوچک خرده‌فروشی شده است».

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمان یادآور شد: «کم شدن چند مشتری، هیچ تاثیری بر درآمد یک فروشگاه بزرگ یا زنجیره‌ای نمی‌گذارد، ولی همان چند مشتری، با خرید از مغازه‌های کوچک محلی، به صاحبان آن‌ها کمک می‌کنند که بتوانند یک لقمه نان حلال در بیاورند و با تامین خوراک و پوشاک فرزندانشان در شب عید، شرمنده‌ی آن‌ها نشوند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز