سرپرست تیم بانوان شهرداری سیرجان:

هیج دلیلی نمی تواند باخت شش بر دو را توجیه کند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۴۱۴۳
هیج دلیلی نمی تواند باخت شش بر دو را توجیه کند
سرپرست تیم بانوان شهرداری سیرجان گفت: باخت سنگین شش بر دو را با هیچ دلیلی نمی‌توان توجیه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مستوره یزدانی در خصوص حواشی به وجود آمده در مورد برد پرگل مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم ما در لیگ امسال تا به امروز سیزده مسابقه‌ انجام داده است که یازده برد و دو تساوی داشتیم و نه امسال‌ بلکه سال های گذشته هم اگر مرور کنید می بینید ما در رتبه های بالا لیگ بودیم در ۶سال گذشته یک بار قهرمان شدیم، دوبار نائب قهرمان و سه بار هم مقام سومی لیگ را به دست آوردیم و تا امروز با اقتدار در صدر لیگ جدول هستیم.

او با بیان این که باخت سنگین شش بر دو را با هیچ دلیلی نمی‌توان توجیه کرد، تصریح کرد: مربی سپاهان پس از باخت مقابل ما بهانه‌تراشی کرده که لباس داور همرنگ لباس تیم ما بوده و نظر علی خسروی کارشناس داوری را دیدید که گفت: باخت سپاهان هیچ ربطی به مشابه بودن رنگ لباسشان با رنگ لباس داور نیست امروز هم با مطرح کردن مسائل جادوگری برای تیم ما حواشی ایجاد کردند.

یزدانی افزود: شاید منظورشان از جادوگری کشف و پروش استعداد های ۱۵ سال و ۱۶ است که باشگاه شهرداری سیرجان این کار را انجام‌ می‌دهد و تحویل تیم ملی می‌دهد و باشگاه‌ ما بیشترین بازیکن را تحویل تیم‌های ملی داده و یکی از باشگاه های بازیکن ساز فوتبال بانوان است و جایگاه ویژه‌ای در فوتبال بانوان دارد.

سرپرست شهرداری سیرجان با تاکید بر این که کارنامه تیم و مربی ما در فوتبال بانوان مشخص است، بیان کرد: مریم جهان‌نجاتی مربی با سابقه تیم ملی با کشف استعدادهای درخشانی نظیر زهرا علیزاده و افسانه چترنور که این استعداد ها امروز در مقابل تیم پر هزینه سپاهان گلزنی می کنند و یک مجموعه به این بزرگی را به چالش می‌کشند کشف چنین بازیکنانی از دل روستاهای محروم نمایانگر دانش قوی فوتبالی و تجربه بالا است.

او ادامه داد: به نظرم مربی سپاهان به جای اینکه برای تیم ما حاشیه ایجاد کند مربیگری را کنار بگذارد شاید آن موقع تیم سپاهان نتیجه گرفت.

یزدانی اضافه کرد: این اولین باری نیست که این مربی  ۶ گل از تیم ما می‌خورد. ما در سال‌های گذشته‌ نیز به تیم‌های این مربی هم سیزده گل هم  زده‌ایم.

او خاطرنشان کرد: جادوگر کسانی هستند که توانستند تیم‌های استقلال و آذرخش را از هم بپاشانند و الانم هم نوبت سپاهان است.

یزدانی در پایان گفت: مربی سپاهان که سال های گذشته از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شد امروز به دلیل نبودن در کادر تیم ملی بانوان و ضعف فنی میخواهد  عملکرد تیم های دیگران را خدشه دار کند و عدم نتیجه گیری‌اش را توجیه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز