طرح زمستانه کتاب ۹۹ در استان کرمان آغاز شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۴۵۵۷
طرح زمستانه کتاب ۹۹ در استان کرمان آغاز شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به آغاز طرح زمستانه‌ی کتاب ۹۹ در کرمان، گفت که سقف مجاز خرید در این ‌طرح، برای هر خریدار دو میلیون ریال است و خریداران می‌توانند از ۹ تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب دانشگاهی را با یارانه‌ی ۲۵ درصدی خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا علیزاده بیان کرد: «اجرای طرح زمستانه کتاب ۹۹ از شنبه ۹ اسفند همزمان با سراسر کشور؛ با مشارکت 24 کتابفروشی در استان آغاز شده است».

وی ادامه داد: «در این ‌طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال است و خریداران می‌توانند از ۹ تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب دانشگاهی را با یارانه‌ی ۲۵ درصدی خریداری کنند».

علیزاده افزود: «در استان کرمان 24 کتابفروشی در این طرح مشارکت دارند و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «زمستانه کتاب ۹۹» در استان در نشانیhttps://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=16  قابل مشاهده است».

بر اساس این گزارش، از مجموع  ۹۲۵ کتابفروشی عضو طرح زمستانه‌ کتاب ۹۹،  ۱۴۳ کتابفروشی در استان تهران و ۷۸۱ کتابفروشی در سایر استان‌ها هستند. همچنین ۸۳ کتابفروشی به تازگی برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز