دوره آموزشی "خبرنویسی در روابط عمومی" و "عکاسی خبری" برگزار شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۶۲۸۸
دوره آموزشی خبرنویسی در روابط عمومی و عکاسی خبری برگزار شد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی "خبرنویسی در روابط‌عمومی" و "عکاسی خبری" ویژه کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهران باهری با اعلام این خبر گفت: به منظور دانش افزایی و ارتقای مهارت های حرفه ای کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر استان، دوره آموزشی"خبرنویسی در روابط عمومی" و "عکاسی خبری" برگزار شد.

وی با بیان اهمیت و ضرورت ارتقای صلاحیت های حرفه ای کارکنان به ویژه فعالان عرصه خطیر اطلاع رسانی، افزود: این دوره آموزشی با حضور کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل  آموزش و پرورش استان، رابطان خبری و مسئولان سایت 6 حوزه معاونت اداره کل و با حضور مجازی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان برگزار شد.

بر پایه این گزارش، نجمه حسنی کارشناس ارشد علوم ارتباطات، دبیر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و حائز چندین رتبه برتر در جشنواره های مختلف مطبوعات و محمد مهدی کاربخش دانشجوی رشته هنر اسلامی، عکاس خبرگزاری مهر، عضو انجمن عکاسان ایران و حائز چندین رتبه برتر در جشنواره های مختلف استانی و کشوری، مدرسان این دوره آموزشی مجازی بودند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز