تولد ۹۳ نوزاد در کرمان

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۳:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۷۱۳۰
تولد ۹۳ نوزاد در کرمان
دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان گفت: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه دیروز تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز، ۹۳ نوزاد در استان کرمان متولد شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد صابری، گزارش آماری سلامت استان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۶ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۷ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: طی این مدت، ۸ نفر بر اثر تصادف و ۳۳ نفر بر اثر عوامل دیگر (با احتساب فوتی‌های کرونا) جان باخته اند.

صابری با بیان اینکه طی مدت یاد شده، ۹۹ مصدوم تصادفی و ۱۹۳ بیمار غیرتصادفی با تلاش اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند، افزود: ۱۴۵ مصدوم تصادفی و ۲۲۵ بیمار غیر تصادفی در محل از سوی کارکنان اورژانس درمان شده اند.

او به ۳۲ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی طی مدت زمان یاد شده اشاره و تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت، ۸ هزار و ۸۲۰ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که از این تعداد، ۷ هزار و ۶۵۹ نفر سرپایی درمان شده اند.

دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان بیان داشت: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۶ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۷ فروردین امسال ۹۳ نوزاد در استان کرمان به دنیا آمدند.

او تعداد اعمال جراحی اورژانسی را ۱۳۸ مورد و اعمال جراحی غیر اورژانسی را ۱۰۲ مورد طی یک شبانه روز اعلام کرد و گفت: طی این مدت، ۴۷ مورد اعزام‌های بین بیمارستانی و یک مورد احیای موفق صورت گرفته است.

صابری تعداد بازدید‌های بهداشتی طی این مدت را هزار و ۵۹۱ مورد عنوان کرد و افزود: طی این بازدید‌ها، ۵۲۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۵ مرکز متخلف تعطیل شده است.

او تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو طی ۲۴ ساعت دیروز تا امروز را ۳۳ مورد اعلام کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز