استاندار کرمان:

قاطعانه از محدوده شهرها و روستاها باید حفاظت کرد/ یک متر دیگر به حاشیه شهرها نباید اضافه شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۶۱۸۵۳
قاطعانه از محدوده شهرها و روستاها باید حفاظت کرد/ یک متر دیگر به حاشیه شهرها نباید اضافه شود
استاندار کرمان گفت: قاطع روی حفاظت از محدوده شهرها و محدوده قانونی روستاها و اراضی ملی باید بایستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند عنوان کرد: امکانات بخشداری‌ها در تراز ماموریت‌ها و گستردگی وظایفشان نیست.

وی بخشداری‌ها را در اولویت تجهیزات در سال جدید دانست و افزود: بخشداری‌ها صف اول مواجهه و خدمت‌رسانی به مردم هستند و باید بتوانند خوب کار کنند.

زینی‌وند درباره کمبود نیروی انسانی در بخشداری عنوان کرد: استخدامی جدید در شرف انجام است و امیدواریم بخشی از نیروهای بخشداری از این محل تامین شود.

استاندار کرمان در ادامه تاکید کرد: باید کار انتخابات با دقت بیشتر انجام شود زیرا دوره حساسی داریم و نباید ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورهای روستا به روزهای آخر موکول شود.

وی خاطرنشان کرد: باید قاطع روی محدوده شهرها و محدوده قانونی روستاها و حفاظت از اراضی ملی بایستیم و دهیاری‌ها را حساس کرده که به شدت با تخلفات برخورد شود.

زینی‌وند با بیان اینکه شناسنامه خوبی از حاشیه شهر کرمان تهیه شده و باید مسائل مهم در شهرستان دسته‌بندی و تصمیم‌گیری شود، اظهار داشت: حاشیه‌ها آسیب‌های زیادی ایجاد می‌کند و قبل از ایجاد و شکل‌گیری باید جلوی آن را گرفت.

استاندار کرمان اظهار داشت: اعمال حاکمیت تبعات دارد اما باید منافع عمومی جامعه را در نظر گرفت و اجازه ندهیم زندگی مردم با مخاطره همراه شود.

وی افزود: بنده انگیزه و جدیت حل مشکلات حاشیه‌نشینی را دارم و اعلام کرده‌ام مدیری که به وظیفه‌اش عمل نکند، باید به دستگاه قضایی گزارش داده و با آن برخورد شود.

استاندار کرمان گفت: اعمال حاکمیت برای قشر کمی درد و رنج دارد اما منافع آن برای همه مردم است و باید محکم کار کرد و جاذبه برای کل مردم و دافعه برای متخلفان باشد.

زینی‌وند اظهار داشت: باید با متخلفان و متصرفان اراضی برخورد کرد و نباید اجازه دهیم یک متر دیگر به حاشیه و تصرفات غیرقانونی در شهرها اضافه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز