نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

عزم جدی ناجا در تحقق شعار سال ستودنی است

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۵۹۷۷
عزم جدی ناجا در تحقق شعار سال ستودنی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان نظام تحت زعامت مقام معظم رهبری «مدظله العالی» همانند سنوات گذشته با جدیدت برای تحقق شعار سال گام برمی دارد و در این راستا تلاش کارکنان ناجا ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در نشست با  فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی استان کرمان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: حفظ امنیت کار بسیار دشواری است و کارکنان ناجا با تلاش شبانه روزی به خوبی از عهده این وظیفه خطیر برای خدمت رسانی بهتر به مردم و تحقق اهداف سازمانی بر آمده اند.

وی همچنین به ارزش خدمتگزاری به مردم اشاره و افزود : خدمت رسانی به مردم یک فرصت الهی است و شما کارکنان نیروی انتظامی باید قدردان و شاکر درگاه خداوند باشید که خداوند شما را شایسته خدمتگزاری به نظام اسلامی قرار داده است .

امام جمعه کرمان همچنین بیان داشت: حضور مقتدارنه پلیس کرمان در همه ابعاد ماموریتی در سطح جامعه موجبات خرسندی شهروندان را فراهم کرده و انتخاب سردار "عبدالرضا ناظری" به عنوان فرمانده برتر ناجا خود گواه این موضوع است.

حجت الاسلام و المسلمین "حسن علیدادی سلیمانی" با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان تولید؛ پشتبانی و مانع زدایی ها، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در حوزه پشتیبانی و حذف موانع تولید از جمله مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز و برخورد با اخلاگران اقتصادی نشان دهنده عزم جدی پلیس برای تحقق شعار سال است و در این راستا تلاش کارکنان ناجا ستودنی و قابل تقدیر  است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز