ارتش مظهر اقتدارملی و مایه آرامش ملت است

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۶۱۵۷
ارتش مظهر اقتدارملی و مایه آرامش ملت است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را مظهر اقتدارملی و مایه آرامش ملت دانستند و از اقدامات و خدمات نیروهای دلاور ارتش تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، مظهر تجلیل از غیورمردانی است که در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و عزت و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

ارتش قهرمان با خودباوری، خوداتکایی و نوآوری، پشتوانه ای امین و مقتدر برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و ملتهای منطقه است.

ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود، در مواقع حساس و ضروری، بویژه درحوادث طبیعی در خدمت و کنار مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگان و جلب رضایت پروردگار، با همتی مضاعف وارد عرصه می شود.

رویکرد مردمی، اجتماعی و بنیه تاکتیکی و حرفه‌ای ارتش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

ارتش با نیروها و  ساختار، دانش و تجهیزات  حرفه ای پشتیبان محکمی برای نظام بوده و رویکرد مردمی و اجتماعی ارتش در بحران‌های مختلف مشهود است.

 اینجانبان از خدمات فرماندهان و نیروهای ارتش در تامین امنیت استان، کمک به مقابله با ویروس کرونا، لایروبی رودخانه‌ها، کمکهای مومنانه و رویکردهای اجتماعی قدردانی می کنیم و  ۲۹ فروردین ماه را به خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز و حماسه آفرینان ارتش بویژه نیروهای ارتشی مستقر در استان کرمان تبریک می گوییم.

توفیق تمامی مدافعان حریم امن جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)  از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند

استاندار کرمان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز